Beginnen met internet marketing

Content Creation. Zodra u onderwerpen, trefwoorden, een duidelijke stem en een doelgroep hebt, kunt u inhoud creëren. Als uw inhoud echter niet echt goed is, verspilt u uw tijd. Krijg hulp als je het nodig hebt, breng de tijd door met het aanpassen en perfectioneren van je output, en zet altijd de beste content die […]

Content Creation. Zodra u onderwerpen, trefwoorden, een duidelijke stem en een doelgroep hebt, kunt u inhoud creëren. Als uw inhoud echter niet echt goed is, verspilt u uw tijd. Krijg hulp als je het nodig hebt, breng de tijd door met het aanpassen en perfectioneren van je output, en zet altijd de beste content die je kunt maken.

Zicht Online is een full service internetbureau uit Rotterdam.

Promotie van inhoud. Uw inhoud zal veel verder gaan als u het op de juiste manier promoot. Promotie is nog effectiever als u van plan bent wanneer u uw stukken publiceert, strategieën uitstippelt voor het publiceren op uw blog en het delen op sociale media, en een gemeenschap van volgers opbouwt die uw betrokkenheid over de top kan helpen duwen.
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Wanneer u SEO met content marketing gebruikt, kan het u verder en langer brengen.

Deze twee stukken samen helpen je om je organische (lees: gratis) bereik en zichtbaarheid op het internet te vergroten.

SEO omvat een verscheidenheid aan technieken die u helpen om in de belangrijkste plaatsen op de resultatenpagina’s van zoekmachines (SERPs) te komen. Dit betekent dat mensen je kunnen vinden door gewoon op zoek te gaan naar een onderwerp waarin ze geïnteresseerd zijn of hulp nodig hebben.

Het overkoepelende doel van goede SEO is om uw site pagina’s gerangschikt te krijgen op de eerste pagina van Google. (Immers, de meeste mensen klikken zelden of nooit op pagina 2 op hun zoektocht naar informatie).

Hier zijn een aantal basis SEO technieken die u zullen helpen om uw inhoud geïndexeerd en gerangschikt in de zoekresultaten te krijgen:

Strategisch geplaatste trefwoorden – U moet uw doel trefwoord in de kop, in subheaders, in de inhoud en in de metabeschrijving plaatsen om Google te helpen onmiddellijk te bepalen waar het over gaat.
Een goed ontworpen, goed georganiseerde site – Google kijkt naar hoe bruikbaar uw site is, of hoe gemakkelijk het is voor mensen om rond te klikken, te vinden wat ze zoeken en uw inhoud te lezen.
Schone URL’s van pagina’s – De URL-structuur voor uw pagina’s moet niet onzin zijn (bijv. http://yourdomain.com/blog/content123xyz-asdfkla). Ze moeten eenvoudig en gemakkelijk te lezen zijn (bijv. http://yourdomain.com/blog/how-to-do-seo).
Natuurlijk, dit is gewoon kale SEO. Om een betere, diepgaande blik te krijgen, bekijk SEJ’s ebook SEO 101: Leer de basisprincipes van Search Engine Optimization.

Een boost van betaalde methoden
Organisch zoeken kan u geweldige doorklikpercentages opleveren. Het geeft u ook het voordeel van het inherente vertrouwen dat mensen hebben in de resultaten van Google.

Echter, soms kan het investeren in betaald zoeken u een impuls geven.

Hier zijn enkele goede voorbeelden van Search Engine Land:

Gebruik betaald zoeken om uw site te remarketen naar bezoekers die uw site hebben gevonden door middel van organisch zoeken, en advertenties op maat voor hen op basis van hun ervaring.
Test verschillende versies van de advertentie kopie (A / B testen) om te zien welke beter presteert – gebruik dan wat je geleerd hebt voor uw landing pages op uw site.

Zicht Online is een full service internetbureau uit Rotterdam.

Betaald zoeken kan uw zichtbaarheid verhogen op manieren die organisch zoeken niet kan, zoals het geven van zendtijd voor grote hoeveelheden trefwoorden waarvoor u het moeilijk zou hebben om organisch te rangschikken.
De combinatie van betaald zoeken en content marketing geeft u een samenhangend internet marketing geheel.

Organisch en betaald verkeer kan samensmelten om u een betere zichtbaarheid en betere resultaten voor het rijdend verkeer te geven, wat uw leads en verkopen kan verhogen.

Geduld & standvastigheid
Content marketing vereist een aantal stukken die veel minder tastbaar zijn dan strategie of SEO, maar die misschien wel de belangrijkste zijn.

Als het echt succesvol is, is content marketing een langetermijnstrategie.

Het kost tijd om de ROI van uw content inspanningen te zien.

De blogpost die u vandaag publiceert, zal morgen, volgende week of zelfs volgende maand niet rendabel zijn.

In plaats daarvan moet u het geduld en de vastberadenheid hebben om maanden te wachten – misschien zelfs tot een jaar of langer – om te beginnen met het zien van het rendement.

Het goede nieuws?

Content marketing is internetmarketing die in de loop van de tijd een impuls geeft. HubSpot noemt dit fenomeen “compounding”.

Hoogwaardige content krijgt in de loop van de tijd meer bezoeken. Dit helpt bij het opbouwen van de autoriteit van de pagina, en kan het bereik ervan vergroten door de manier waarop mensen met de inhoud omgaan wanneer ze deze ontdekken.

Denk hierbij aan linken, delen, betrekken en meer.

Definiëren van samengestelde en vervallen berichten
Het belangrijkste is dat al deze samengestelde rendementen uw inhoud kunnen helpen om de Google-rangen te beklimmen, wat op zijn beurt helpt om meer mensen organisch te bereiken.

Binnenkort begint uw harde werk aan die post zijn vruchten af te werpen.

Het gebeurt niet meteen, maar het zal gebeuren als u uw content voor succes instelt, met strategie.

Het vergt gewoon geduld en vastberadenheid om het door te zetten, en om inhoud te blijven publiceren met het oog op de komende maanden.

Wat nu? Hoe kan ik me in Internet Marketing verdiepen?
U kunt nu misschien wel met spanning huppelen over dit ding genaamd content marketing.

Je wilt er in duiken, zoals nu.

Als je er klaar voor bent en er klaar voor bent om te gaan, dan is dit het volgende wat je moet doen:

1. Pace Yourself & Stel Doelen & Stel Doelstellingen
Onthoud, dit is een marathon, geen sprint.

Het inpakken van jezelf is essentieel om het goed te doen – anders begin je met het spinnen van je wielen, en zal het onvermijdelijk zijn dat je doorbrandt.

In plaats daarvan, de balans op te maken van waar je bent in uw bedrijf.

Denk vooruit naar waar u het komende jaar naartoe wilt.

https://zicht.nl